Comunicat Novembre 2019

CARTA INFORMATIVA ALS SOCIS NOVEMBRE 2019

S’acosten les festes de Nadal i Cap d’Any. Un any més us informem del que es farà en aquests dies, a la vegada que us fem arribar la nostre gratitud per fer entre tots cada any l’Esplai més gran i també desitjar-vos unes bones festes plenes d’harmonia, divertiment, benestar, salut i felicitat.  Que per molts anys ho puguem anar celebrant tots plegats.  Gràcies a tots.

També a partir del 16 de Desembre podeu passar a recollir el Calendari 2020 pel despatx de l’Esplai. ( Format com l’any passat )   Gratuït per als socis..

ACTIVITATS I FESTES MES DE DESEMBRE

– Diumenge 1. A la Sala Dos de Gener, a les 6 de la tarda, ball amb “ Xarop de Nit”

– Divendres 6.   A l’Auditori de Cal Sitges,  a les 6 de la tarda Actuació del grup de teatre musical de l’Esplai, amb l’obra “ 10è Aniversari “ ( 45 minuts ) i estrena per  la  Coral “ La Pinya “  d’un seguit de cançons de  la Patum ( 40 minuts ).                                                 Sorteig d’una espatlla de pernil.

– Diumenge 8 de Desembre, a la Sala Dos de Gener, a les 6 de la tarda, ball amb el “Quartet Quin Ritme”.  Copa de cava com a cloenda dels balls del 2019 i col·laborant amb la Marató de T.V.3, es destinarà 1 € de cada entrada per aquets fi.

– Dissabte 14, a les 6 de la tarda, Bingo amb premis especials al Casal, per la Marató.

– Diumenge 15, a les 6 de la tarda a l’Auditori, com cada any “ Nous Talents”. És només per als socis; sortejos de  regals, coca, torrons i cava.    Animeu-vos a participar, cantar, ballar, explicar acudits, recitar algun poema, màgia,  etc..  Es per passar-ho molt bé.

– Dijous 26, ( Sant Esteve ) a les 6 de la tarda al Casal, projecció d’un vídeo del Nadal del 2014  pel grup de teatre de l’Esplai: “ Tradicions, Llegendes i Cançons “.  Gratuït

– Acabarem  l’any  2019 i donarem entrada al 2020 a la Sala Dos de Gener amb el “Cafè Trio” . S’obrirà la sala a partir de les 9, per el qui vulgui sopar i se’l porti. A les 11 ball, a les 12 les Campanades. Cava, bossa de raïm, bossa de cotilló, al preu de 20 €.    Qui entri desprès de les Campanades el preu serà de 15 €.  A la mitja part: coca, xocolata desfeta i cava per a tots.

– Dimecres 1 de Gener 2020 el tradicional concert de Cap d’Any, per la nostre Coral “La Pinya” a l’Auditori,  a les 6 de la tarda.   Sorteig d’una espatlla de pernil.

VIATGES

– Pre Nadal a Malgrat i Lloret els dies 2,3 i 4 de Desembre.  Regal d’un Lot de 10 productes i actuació de  l’actor Joan Pera.  Preu 149 €.

– Del 21 al 23 de febrer Carnaval a Platja d’Aro.  Preu 125 €.

– Dissabte 29 de Febrer Calçotada a Casa Fèlix de Valls.  Preu 55 €

– Del 22 al 27 de Març, viatge a Benidorm. Tot inclòs amb dues excursions.    299  €

– Del 27 d’Abril al 4 de Maig.  “ Feria de Abril en Sevilla “ i altres províncies.    715 €

Creuer especial . Sortida 10 de Maig. Visitant Israel, Grècia i Cultures Mil·lenàries.                     Tot inclòs, begudes, taxes, propines i les excursions…  Preu 1.880 €

TEATRE MUSICAL

– L’estrena de la nova obra  serà els dies 12, 13 i 14 de Juny. El divendres 12 de Juny només per als socis amb el tradicional pica-pica.

Notes:

Cada dijous ball al Casal a les 6 de la tarda.

Cada dissabte “Bingo” al Casal a les 6 de la tarda.

Queda molt poca loteria de l’Esplai.

A partir del mes de Gener ja es podrà abonar la quota de soci de l’Esplai al mateix preu que fa 10 anys, o sigui 10 €.

Per a més informació de viatges, activitats, etc. al despatx, que està obert els dilluns, dimecres i divendres de 6 a 7 de la tarda.

Que l’esperit del Nadal ompli el nostre cor de Pau i felicitat i tinguem un 2020 ple de  salut i benestar.

Salut, il·lusió i força per viure per a tothom.

LA JUNTA